keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Hulluko?

Pikkuhiljaa olen alkanut epäilemään että olen ehkä hieman hullu. Ihan kuin tekemistä ei olisi muutenkin kolmessa lapsessa, yhdessä kissassa ja miljoonassa kotityössä joista teen melkein kaikki joka päivä. Tästä huolimatta olen kumminkin alkanut haaveilemaan toisesta kissasta. Olen nimittäin tullut siihen tulokseen, että Riepulle voisi olla hyvä hankkia seuraa, vaikka lapset leikkivätkin kissan kanssa erittäin paljon, mutta lajitoverin seura voisi silti olla parempi...

Löysinkin netistä kissanpentuja myynnistä kohtuulliseen hintaan ja näillä näkymin perjantaina olen menossa katsomaan yhtä vapaata uros kissanpentua. Vaikkakaan tuo ei ole vielä aivan varmaa, sillä muutama juttu kyseisessä pennun myyjässä hieman kummastuttaa / epäilyttää. Pitääkin nyt siis katsella, josko saan selityksen noille epäilyttäville seikoille ja että menenkö katsomaan pentuja vaiko en. Jos en tuota kyseistä pentua mene katsomaan niin etsintä jatkukoon, mikään kiirehän kissanpennun löytämisellä ei ole ja jaksan kyllä odottaa että se oikea pentu tulee kohdalle.

Pitäkää kumminkin peukkuja, että tuo pentu olisi se oikea ja jos pentu meille tulee, niin toivon että kaikki menee hyvin pennun sopeutumisen kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat valvonnassani, eli älä säikähdä jos kommenttisi ei ilmesty heti. Se ilmestyy tarkastukseni jälkeen :)