keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Arvonta.

Järjestän arvonnan jossa palkintona on kaksi kappaletta lippuja Odotus & Vauva messuille, jotka ovat 29.-30.9. Molemat liput voittaa eri henkilö, joten kahdella on mahdollisuus voittaa 15 euron arvoinen lippu kyseisille messuille.

Yhden arvan saat kertomalla miksi juuri sinun pitäisi voittaa kyseiset liput?
Toisen arvan saat jos olet liittynyt blogini lukijaksi ja kolmannen arvan jos mainostat tätä arvontaa blogissasi (muistathan laittaa linkin postaukseen, jossa mainostat tätä arvontaa).
Mainitsethan myös monellako arvalla osallistut.

Muistattehan laittaa mukaan sähköpostiosoitteenne, tai muun tunnisteen joilla saan yhteyden voittajaan.

Aikaa osallistumiseen on sunnuntaihin 16.9.2012 kello 12.00 saakka, jonka jälkeen otan voittajaan mahdollisimman pian yhteyttä.

2 kommenttia:

  1. Osallistun kolmella arvalla.

    1. Minun mielestäni minun pitäisi voittaa liput, koska minulla on kohta 8kk vauva ja odotan toista (rv 15+3) ja en ole paljoon liikkunut omalta paikkakunnaltani minnekkään. Tämä piristäisi minua todella paljon ja saisin messuilta varmasti tosi paljon hyviä vinkkejä.

    2. Olen liittynyt blogisi lukijaksi.

    3. Mainostan myös omassa blogissani tätä. Tässä on linkki kyseiseen postaukseen --> http://neidinmatkassa2012.blogspot.fi/2012/09/elamaa-pienessa-perheessa-arpoo.html

    Sähköposti osoitteeni on henssu__992@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Minun pitäisi voittaa koska en ole ikinä voittanut mitään ja säästäisin lippurahat sitten ruokamenoihin.

    mariestrange(At)hotmail.com

    kaksi arpaa.

    VastaaPoista

Kommentit ovat valvonnassani, eli älä säikähdä jos kommenttisi ei ilmesty heti. Se ilmestyy tarkastukseni jälkeen :)